what's mean by 'ullzang'??
its mean 'bestface'..so,dengn xsengajanya.ia bermaksud someone who has a very attractive face la kan..
nk dishort-cut kan cite..sejak azali lagi aq suka 'dress up' ala2 korean/japanese dan sama waktu dgnya..dari zaman anok dara pai la da jadi mak budak ni..mmg aq xpernah ubah.
i dont know why..i feels super comfy with dressed up like this..ahaha!^^
ke-ULZZANG-nan aku:
ribbon to complete dis style!1 ribbon can make u already cute!seriously i tell u!so,go buy now..lolol^O^


mimik2 muka untuk perolehi gaya ULZZANG

another acsessories u must have,is a cute glasses!it will create like cute innocent human,plus, with a cute face.seriously,glasses with blur face u look like moron..lolol^O^

yeahh,i mean glasses with a cute face!

muncung!is cute..too muncung u look like a monkey/cimpanzee..4 seriously!-.-

lol.dis is a 'baby ulzzang'..he look like a mahatma gandhi versi comel,am i right??no,i think john lennon masa kecik2 macam ni kot.love it!

'couple ulzzang'.

'papa ulzzang'
how about it??did i can be a 'ullzang'??did i?did i?? lolol..^^
p/s:grandma ulzzang??coming soon,bila aq berumur 40 keatas..lolol..


No comments:
Post a Comment